Siste nytt
Nedenfor finner du en oversikt over våre aktuelle saker, informasjon og svar på vitkige spørsmål knyttet til disse.
Statusoppdatering på strømmnettet som følge av uvær
Som følge av det dårlige været har vi noen lokale utfordringer i strømnettet. Våre medarbeidere jobber kontinuerlig med å løse disse problemene. Til tross for betydelige skader etter flommen, har strømforsyningen for det meste holdt seg stabil. Dersom kabler har blitt synlige på grunn av utvasking ber vi om at ingen forsøker å berøre, flytte eller dekke til disse. Ser du synlige kabler, vennligst ta et bilde og send det til oss på post@everket-notodden.no, med informasjon om lokasjonen.
For å sikre rask hjelp til de som trenger det mest, ber vi om at vår vakttelefon kun kontaktes ved akutte hendelser eller fare.
Nettleie fra 1. januar 2024
Kompensasjon for høy strømpris
Nettleie fra 1. juli 2023
Nettleie fra 1. januar 2023
Har du mottatt SMS fra Let’s pay med Everket As som avsender?
Sms’en fra Everket AS er helt trygg å åpne bare den er lik eksemplet vårt under. Vi har begynt med en ny type elektronisk betalingspåminnelse til privatkunder via Let’s pay og Kredinor.
Slik fungerer det:
1. Du mottar SMS vedr din ubetalte faktura 6-9 dager etter forfall
2. Klikk på linken i SMS for å komme direkte til betalingsvindu hvor du kan betale fakturaen i sin helhet
3. Klikk på knappen « gå til betaling» og du kommer direkte til betalingsmetode
4. Velg betalingsmåten «betalingskort» eller vipps
5. Fyll inn infoen vi trenger og trykk fortsett. Du får bekreftelse på at betalingen er mottatt.